Saygı Değer SohbetSindiy Ve Sindy Ailesi

Sohbet Chat
Sohbeti'nize Geldiğim Gün İlk Beni Güler Yüzle Karşılama Anını Hatırlar Ve İçim'den Herzaman Yüzüme Doğru Vuran Bir Tebessüm Olur Sohbet Oda'nız Pek Mütevazi Ve  Çok Hoş Gerçekten Beni Öyle Karşılamanız, Mutlu Ediyor.


SohbetSindy Adresiniz Olarak Günlük Paylaşımlarınız Çok İlgimi Çekiyor Özelikle'de Açık Sözlü Düşünce, Ve Duygular Paylaşımların Çok Hoşuma Gidiyor Bak Burdan Sana Sesleniyorum Sindy Fazla Uykusuz Kalma Kendine İyi Bak Bugün Öğrendiğim'de Yani Senden Duyduğumda İnanki Çok Üzüldüm.

Gözlerin Ağırıyor Diyince İçim İçimi Yedi Neden Kendlne İyi Bakmıyor, Diye İçimden Söylendim Durdum.

İnşallah Hep Mutlu, Sağlıklı Ve Huzurlu Olursun İçinden Gelen Düşüncelerini Paylaştığın İçin Çok Ama Çok Teşekkür Ederim.

Sindy (:


 wWw.SohbetSindy.CoM



Geveze Sohbet Trsohbet Kelebek sohbet Mevsim Sohbet Metin Sohbet
 

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)