Sansar Krall Blog

Sohbet Chat

Her yerde karşımıza çıkan “blogcu” terimi ney ne değil isterseniz ondan başlıyalım.Blog insanların kendi fikirlerini,hayatlarından geçenleri,bilgileri diğer kişilere ulaştırmak adına yaptığı paylaşımlardır.Günlük olaylardan dem vurarak kendine özgün kişisel konularda katarak ortaya çıkartıp bizlerle buluşturan saygı değer insanlardır.


Tabiki içlerinden en iyisi diyeceğim hiç kusura bakmayın çünkü bizim can dostumuz olduğundan şımartacağım biraz.Kesin yazımı okuduğundada o içten kahkahası varya onu patlatacaktır.Bana yine sos sos Sindy diyecektir eminim.Sevgi_Duvarı nickiyle tanıdığımız,https://sansarkrall.blogspot.com un kurucusu yazarı,editörü:) evet kendileri bizim can dostumuzdur.Şimdiye kadar hiçmi tıklamadınız yerine,verdim linki yukarda bir bakın bir turlayın.Bakın Sansar size ne sansarlıklar yapmış görün okuyun.


Çok emek var orda çokkk,o yüzden ne diyoruz emeğe saygı diyip sansarın kümesine dalıyoruz:)
Bakın size kümesinden bir kac izlenim anlatim,ben her sabah mesela makalelerime başlamadan sansarın kümesine dalıyorum ne var ne yok bana göre malzeme çikarmı diye yazılarına bakıyorum.Sakın burayı okuma sansar
Sonraaaa paylaşımlarına bakıyorum,diyorum bizim deli oğlan yine neler yazmış atmış,kime ne giydirmiş filan diyip okumaya başlıyorum.


Aslında kümesine girdiğiminde farkında,birgün karşıma Sindy bende senin kümesine gireceğim diye bir yazıyla karşılaşırsam valla hiç şaşırmam 
Ama varya usulca yazılarını okuyorum sonrada bizim SohbetSindy nin adresini atmış orayada teşekkürlerimi atıp geldim bak gidiyorum,hiç bir yazına dokunmadan diyede not bırakıyorum  çıkıp geliyorum.Sen Sansarda olsan Sevgi_Duvarı da olsan,bizde öncelikle Adamın hasısın,o temiz yüreğin hiç acımasın,yan bahçeden nar çalarken bile pantolun yırtılmasın.Sen hep bizde ol olurmu sansarkrall,iyikide dost bağımıza pardon(kümesimize)dadanmışsın.Sindy


Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)