Kocan Bana En Yakın Arkadaşım'la Zarar Verdi

Sohbet Chat

o çalışmadı ve arkadaşım bana onun şirketinde bir yer olduğunu söyledi. Birlikte çalıştılar, ben kayınvalediydim. Evde kalıyorum ve doluydu ve bunalmıştım.

Bana dikkat etmeyi bıraktı. Çok sessiz ve sinirliydi.

Bana bir gece onunla aşık olduğunu söylemedi.

Başa çıkmanın ve unutmanın bir yolunu bulacağını söyledi.

Birkaç aydır değildimKıskandığım için ondan uzak durmasını söyledim. 
Yakında başka bir iş buldu ve nadiren toplanmaya başladılar.

Kendimi hedeften ayırdım ve kilo verdim. Hayret ediyorum. Birçok erkekle çalışmaya başladım. Mesleğim bu.

Sanırım ben onu kendisine yaptığı gibi bağışladım.

Ancak, onun ihanet ağrılarının üstesinden gelmek çok zordu.

Hiçbir seks yoktu, ama aralarında bazı deli cazibe vardı. Ne öyle Bağışladım ve unuttum.

Yakında tatiline davet edildim ve onunla gittik. Her şey iyiydi. Çocuklarımız bile birlikte oynadı.

Fakat son zamanlarda beni kızdırmaya başladı. Ona benzeyen birinin aynı saçları, aynı bacakları ve benzeri olduğunu söyleyin.

Sanırım beni incitmek istiyor çünkü kıskançımdır.

Bilmiyorum, ben de onunla tanıştım.

Eski arkadaşlar gibi konuştuk, onunla sürekli konuşuyordu.

Onun tepkisini görmek istedim. Bana nasıl bakacağını bilmiyordu, elleri titredi ... Ona karşı hisleri olduğunu gösteren bir işaret mi?

Hiçbir şey daha önce olduğu kadar iyi değildir. Onunla kız kardeş gibiydik. En değerli olanı öldürdü - dostluk.

Artık tüm kadınları kıskanır durumdayım.



Geveze Sohbet Trsohbet Kelebek sohbet Mevsim Sohbet Metin Sohbet

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)