Revni Reçete Kartı

Sohbet Chat





Hazırlama süresi: 16-20 dakika

Pişirme süresi: 1.30 ila 2 saat

Porsiyon: 4

Pişirme Düzeyi: Düşük

Tat: Tatlı

İçerik Revni

Un 1

Yumurta 2

Zeytinyağı koymak için 1/4 fincan + 2 çorba kaşığı +

Yoğurt 1/4 bardak + 2 yemek kaşığı

Şeker 1/4

Kabartma tozu 1 1/2 (DED

İrmik 1/4 bardak + 2 yemek kaşığı

Rendelenmiş taze Hindistan cevizi 1/4 (dörtte bir fincan

Badem / Badem yarım olmuştur 8-10

Şeker pekmezi

Şeker 1 su bardağı

Limon suyu 1/2 (yarım) tk

Günlük su 3 yk

yöntem

Adım 1

180 ° C'ye ısıtılmış bir fırında gerçekleştirilebilir. kalay keke biraz zeytinyağı dört taraflı. Bir yapışmaz tavada sıcak su Bir fincan şeker şurubu yapmak.

Adım 2

O karışımı şekeri ekleyip karıştırın kaynamaya bırakılır. Sonra beşe yaklaşık on dakika pişirin edelim. O arada iyi limon suyu ekleyip gül suyu koydu.

Adım 3

Başka bir kapta yumurta değiştirme, Zi, zeytin yağı ve renkli karışım kadar karıştır Karışım şeker hafif hale gelir. filtre çanağını un ve kabartma tozunu ekleyin ve iyice karıştırın.

Adım 4

Şimdi irmik ve böylece hiçbir çekirdekleri hindistan cevizi ekleyerek iyice karıştırın. Bu çözelti, otuz dakika kadar sıcak fırın içine koyarak Beck kalay otuz hazırlamak için pasta teneke koyun.

Adım 5

Soğuk Nkalen ve fırın dışına teneke dışına çıkarmak. Dört taraflı bir porsiyon plaka üzerinde bir pasta yer kesme yarıya.

Adım 6

hafifçe kek ısıtıldı Tukdon şeker şurubu ekleyin. Garnitür ve kalplerle hizmet vermektedir.



Sohbet Chat Muhabbet ( irc.nazliyarim.net )

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)