Bulgr köfte tarifi Kartı

Sohbet Chat





Hazırlama süresi: 31-40 dakika

Pişirme süresi: 41-50 dakika

Porsiyon: 4

Pişirme Düzeyi: Düşük

Tat: Yumuşak

İçerik Bulgr köfte

Bulgr 500g

kıyma 250g

Tuz tatmaya

Ezilmiş karabiber tadı

Kırmızı biber 1 tutam

Zeytinyağı 2 çorba kaşığı

Kıyılmış sarımsak 2 çay kaşığı

Soğan ince doğranmış 1

Yağ kızartma için

Fry Cilgojhe 1 1/2 yemek kaşığı

Cranberry 20 dakika boyunca ılık su içinde ıslatıldığı 1 1/2 kaşık

Taze maydanoz 1/2 fincan

yöntem

Adım 1

Bir kapta Bulgr girin ॅ PRIKA tuz, kara biber, P ekleyebilir ve gerekli sıcak su girin. Tahıl ve Bulgr kadar bir kenara tüm suyu emmek.

Adım 2

zeytinyağında bir yapışmaz tavada ısıtılır ve yavru iyi sarımsak ve soğanı ekleyin. Sonra kıyılmış Mattan ekleyip karıştırın ve on dakika pişirin.

Adım 3

Şimdi, tuz ve öğütülmüş karabiber ekleyin, ateşi kısın ve on dakika Pandraah için pişirin. Sonra Cilgojhe, iyice karıştırın ve Cranberi ve maydanoz koyun. ısı Float.

Adım 4

toplar yapmak için, Bulgr de Günden şekilde içerisinde bir çekirdekleri vardır. Sonra her yerinde daha sonra sekiz eşit parçaya yerine kıymalı doldurun.

Adım 5

ve gerektiğinde Isı yağı gibi tavada altın kadar kızartın ve koyarak topları gevrek. yağ kaldır Emici kağıt tutun. Sıcak servis edin.



Sohbet Chat Muhabbet ( irc.nazliyarim.net )

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)