Samsung birçok diğer mobil içerik sağlayıcılar
Pekin 27 Eylül sabah haberleri, Kang Tae-jin, Samsung'un Medya Çözüm Merkezi'nden kıdemli başkan yardımcısı şirketi 90 milyar küresel Apple, Google ve Amazon rekabet ölçekte mobil içerik sağlayıcıların bir dizi kazanacaklardır ortaya dijital müzik pazarı.
kısa tahta Makyaj
Güney Koreli elektronik devi uzun donanım tedarik zinciri avantajları zevk ve TV, akıllı telefonlar, cips ve ekran panelleri, ve diğer alanlarda lider konuma sahip, ancak yazılım büyük bir kısa kurulu olmuştur olmuştur.
"En yüksek siyasi düzeyde yazılım, satın alma başlamalı gerekirse geliştirmeye ihtiyaç duymaksızın, kapasitenin güçlendirilmesi ve umuyor." Kang Tae-jin. Biz birçok ülkede bir bütün var Bizim odak donanım satışlarını teşvik etmek yerine, yazılımda para kazanmak için yazılım kullanımı "dedi cep telefonu ürünlerinin yönelimi, daha iyi ürünlerimizi tanıtmak amacıyla, bu kendi yazılım işini geliştirmek için en iyisidir. "
Dijital müzik öncü ve pazar lideri olarak, Apple Internet streaming müzik hizmeti başlatacak olabileceği söyleniyor. Bu, pek çok rakip harekete geçmeye başlar yol açtı. Bugünün mobil pazarda, gerçekten donanım ve yazılım kesintisiz entegrasyon için, başarılı olmak için.
Mayıs ayında bu yıl, Samsung online müzik servisi mSpot satın aldı ve kendi müzik Hub hizmetlerini geliştirdi ve Android'in Müzik Çalar, Apple'ın iTunes ve Amazon Cloud Player yarışır. Kang Tae-jin, Samsung da daha fazla satın almalar yürütmek için hazırlanıyor söyledi.
Samsung Müzik Hub Spotify ve Pandora Media ve akış medya hizmetlerine benzer sanayi, insanların şirketin devralma hedef haline gelebilir, böylece dört küresel müzik hizmeti bir inşa etmek isteyecektir. Büyük içerik şirketleri ve yayın şirketleri de hizmet akışı tarafından yönlendirilen, dijital müzik piyasasına giriyor, pazar, bu yıl, beşte biri büyümesi bekleniyor.
rakipleri yakalamak
Kang Tae-jin potansiyel kazanım hedefleri hakkında yorum yapmaktan kaçındı. "Biz üç yıl içinde, küresel bir gelir haline Müzik Hub ve kullanıcı sayısı hizmetine dördüncü sırada olduğunu umuyoruz. Süresini kısaltmak amacıyla, gerekirse, biz daha fazla satın almalar yürütmek için hazırız." Dedi.
"Samsung'un mobil iş iyi performans, bu yüzden nakit bol var. Biz iş içeriğine büyük önem mSpot edinimi tam bu noktada kanıtlanmıştır." Diye ekledi.
Samsung gücünü kanıtlamak için içerik alanında olmamıştır, halen 2007 yılında yazılım ve donanım iPhone kesintisiz entegrasyon sayesinde akıllı telefon pazarında devrim Apple, arkasında birçok açıdan. Samsung'un Bada mobil platformu akıllı telefon pazarında zayıf ilerleme geliştirdi, şirket kullanıcıların dikkatini çekmek için henüz ChatON bilgi hizmetleri vardır.
Biz içerik ortakları dayanıyordu Çünkü, zaten kalabalık müzik piyasasında böylece, Samsung gecikmiş olmuştur. Ancak, Samsung asla kendi donanım boyutu ve Müzik Hub belirgin fonksiyonlar umut görüyorum.
"Rekabet ile karşılaştırıldığında, bizim en büyük avantajı :. Müzik Hub ayrıca diğer cihazlar ile uyumlu olacak Samsung ardından bizim amiral gemisi üründe önceden yüklenmiş olan" Kang Tae-jin o Güney Kore'de Hangul 2000 yazılım geliştirdi söyledi Microsoft Word'e durum eşdeğer.
Amerika Birleşik Devletleri ve bazı Avrupa pazarlarında, Samsung Galaxy S III telefonda önceden yüklenmiş müzik Hub, tek bir platform haline tüm büyük müzik hizmetlerinin entegre edecek - örneğin iTunes, Pandora ve şunları yapabilirsiniz diğer kişiselleştirilmiş radyo servisi olarak kaliteli dijital indirme hizmeti veren iTunes Match ve bulut Oyuncu bulut müzik ve diğer hizmetler müzik yükleyin. Kullanıcılar 19 milyondan fazla şarkı erişebilir ve kablosuz cihaz üzerinden sorunsuz müzik akışı dinleyebilirsiniz. Apple şarkıları iTunes sayısı fazla 28 milyon saklamak söyledi.
Ters kavram
ABD Billboard müzik listelerinde son zamanlarda şöyle dedi: "Amazon, Google ve Apple Müzik Hub daha dikkatli noktası değil hizmet yayın gerekip gerekmediğini çok iyi Pandora gibi ama bu hizmet Samsung en mainstream müzik ürünleri (yayın) ve olmayacaktır. çok ana müzik ürünleri (indirme ve bulut depolama) birbirine entegre. "
Samsung'un en büyük zorluk artık sadece Samsung mükemmel donanım üreticileri olarak kabul edilir, böylece tüketici tutumlarını tersine, ancak kullanıcılar Samsung cihazlarında kilitli olacağını bu yüzden de, katil uygulama artırmaktır.
"Müzik Hub Galaxy yararlı bir rol yüklenmiş, ancak bu yeterli değil." Kang Tae-jin şirket kullanıcı albüme sunulan ay süren ücretsiz deneme de dahil olmak üzere daha agresif promosyonlar, genişletmek söyledi.
bu işletmelerin karlı olmamıştır, bu Pandora, Spotify ve diğer online müzik şirketleri, çünkü telif ve reklam ücretleri ödemek gerek daha büyük bir sorun teşkil edecek, ancak satılmaya hazır donanım yoktur.
"Bizim iç gol yazılım alanında bile kırmaktır. Ama genel olarak, içerik satarak bizi çok fazla kar katkı vermeyecektir. Biz diğer içerik ilgili iş fırsatlarını gördük." Kang Tae-jin söyledi.
Samsung Müzik Hub program bile Internet özellikli TV ve buzdolabı da dahil olmak üzere, sadece akıllı telefonlar da dahil olmak üzere tüketici cihazlarının, çeşitli uzatılacak. şirket sonunda da reklam platformu destekleyerek gelir elde edebilir.
Kang Tae-jin "Biz bu hizmetlere sahip. Önümüzdeki yılın başlarında yeni bir hizmet başlatmayı planlıyoruz, insanlar yazılımı çok iyi de Samsung. Düşünecek", ama o ayrıntı vermekten kaçındı.