Misyon Ve Vizyon

Uygulanan stratejik ve siyasi hedeflerin yapısını ve tutarlılığını kolaylaştırmak için misyon ve vizyon bir şirket ya da kurum tarafından tanımlanır .

İşletme yönetiminde, misyonu şirketin amacı olarak tanımlayabiliriz . Bir şirketin misyonu, genellikle, üretim, yaratma, tasarım, tren, ulaşım, eğitim vb. Gibi mastar bir fiille başlar.

Görev, şirketin genel yönergelerini ve gerekçesini sınırlar. Stratejik hedefler, misyon şemsiyesi altına yerleştirilmeli ve saptırılmamalıdır.



Kurumsal bir misyon örneği şudur: "Spor giysilerini ulusal ve uluslararası düzeyde üretmek ve pazarlamak. Müşterilerimize yüksek kalite ve konfor ile ihtiyaçlarını karşılamak için yüksek kaliteli ürünler sunun. "



Vizyon ulaşmak istediğiniz hedef, ideal veya hayaldir . Vizyon, hazırlanan politikaların ve hedeflerin, şirketin veya kurumun vizyona daha da yakınlaşmasına yardımcı olmasını teşvik eder.

Vizyon, şirketin yolculuğunda bir tutarlılık için uzun vadeli bir hedefi yansıtmalıdır.Hedefe ulaşıldığında, politikaları ve stratejik yönergeleri yeni bir düzeye getirmek için vizyon yeniden tanımlanmalıdır.

Bir vizyon örneği şu şekildedir: "İstihdam edilebilirliğin geliştirilmesi ve üretken birliklerin rekabetçiliği için teknik eğitim alanında ulusal pazarda öncü".   



Geveze Sohbet Trsohbet Kelebek sohbet Mevsim Sohbet Metin Sohbet