deneyimleri ziyade şeylere para harcamak

Sohbet Chat

yeni giysiler üzerinde dayanılmaz fiyat etiketleri eşlik anlık haz, yeterince tatmin edici spor ayakkabıları moda ve pahalı takı gerçek bağımlılığı dikkate alınması gerekir. 

Ama bunun önemini hatırlamak önemlidir yaşam deneyimlerine yatırım yerine gelecek elbiseli para harcıyorsun bizim favori tasarımcısı. o para mutluluğu satın alamaz gerçek mi . Aslında, bu dünyanın en mutlu insanlar kadar alışveriş bağımlılığı ve gereksiz harcamalardan gibi görünüyor. Bu insanlar seyahat, deneyim ve anıları ve kesinlikle değer paralarını harcarlar. 


Eğer biz tüm ayakkabı daha geleceğimize yatırım başlatmak, hayatlarımız çok daha güzel ve daha mutlu olacak şey paranın satın alabileceği. 



Eşyalar hayat elmas olmaz 

Bir düşünün. Hayatının sonunda, herkes hala 5 kullanırken bir iPhone 6 olduğunu düşünürler ya da en çok sevdiğin insanlarla harcanan bütün güzel günleri hatırlamak gidiyorsun? 

dergisinde yayınlanan bir çalışma Pozitif Psikoloji Dergisi'nde (Pozitif Psikoloji Dergisi'nde) gösteriyor ki ürünlerin pahalı alışveriş ziyade kullanılan deneyimsel yatırımlar yaptı insanlar için satın aldıktan sonra yeni ürün dakika değerini devalüe onu .

San Francisco Eyalet Üniversitesi araştırmacıları bu, aslında, buldum insanlar yaşam anılarla yapmak zorunda olduğunu anlamak yarattığımız, ama çok yakalanırlar yukarı akım kapılırlar alımlarında ve ardından bemoan . 


Hatta yapmadan önce alımları çalışma katılımcılar yaşam deneyimleri onların dilek listesi vardı büyük ve pahalı şeylerden hepsinden daha fazla faydalı olacağını ifade etti. ne istediğini satın aldıktan sonra, t Odos katılımcılar fark tercih ederdik için bir deneyim haline o parayla yatırım daha uzun bir süre için duyduğu mutluluğu artacaktır.

seni mutlu eden odaklanın, popüler kılan değil ne



Cornell Üniversitesi Araştırma, Y Nesli (80'li, 90'lı ve 00 yıllarda doğan tüketicilerin nesil) altın saat ve elmas sadece çok pahalı ürünlerdir dönüştüren toplumun etkisini, satın almak cazip göstermek Ayrıca çekici ve şık. 

Bizim toplumun bir ürünüdür . Ne atalarımızdan bize ayıran sosyal ağların dünyada ilgilenmektedir ve satın hemen hemen her şey arsız kendisini tanıtma fotoğraflandı olmasıdır. 

Dr Thomas Gilovich olan bir Cornell Üniversitesi psikoloji profesörü ve arayan oldu için para ve mutluluk arasında bir ilişki. Bu, okur 
" Biz bizi mutlu etmek için bir şeyler satın almak ve yaptığımız. Ama sadece kısa bir süre için . Yeni şeyler ilk başta bize çok ilginç, ama o zaman biz onlara uyarlar. " 

Bu noktada Gilovich beton,  
"Ben işin iki sert hafta demiyorum olan yeni takım elbise ve bir akşam yemeği ile telafi değil, fakat en büyük yatırımlar deneyimleri gitmeli için anılar yaratmak bir ömür boyu bir kaybetmek yerine ürünlere göre bizim için yıl (umarım) çekiciliğini. " 

Givolich 
, sonucuna " Tecrübelerimizi kendimize parçası bizim maddi mallar olduğunu vardır . Eğer maddi şeyler olabilir . Hatta kimlik bunları da bağlantılıdır, aynı zamanda düşünebiliriz senden ayrılmış kalır. Aksine, deneyimlerinizi size bir parçasıdır. Biz deneyimlerimizin toplamından oluşmaktadır. " 

fiyatı unut. Etrafınızdaki dünyanın değerini keşfedin 

Eğer hiç ziyaret bir ülkeye bilet € olanlar 400 yatırım varken neden son mobil satın alıyor? 

Sürekli gelecek hedefleri, yatırımlar üzerindeki gözle yaşamak ve İnsanlar akıllarını ön planda mutluluk içinde daha mutlu yaşamlarını eğilimindedir ürün ve şeylerle sular altında diğer tüketicilere göre. 

Bu kartın geçen durdurmak ve bazı tasarruf ve bir yol haritası size yaratabilecek anılar düşünmeye başlamanın zamanı geldi. 

Ben, siemre olarak, önümüzdeki umut. Büyük bir merhaba ve bir kucaklama



Sohbet Chat Muhabbet ( irc.nazliyarim.net )

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)