Erkeklerden Nefret Eden Şeyler

Sohbet Chat

Her insan kendi tercihlerini her yerde, hatta her bir ilişkide öne sürer. Bazen bir kız bağlantıyı koparmaya ve sürekli düşünceye karar veremez: can sıkıcı damattan nasıl kurtulunur? Aslında sorunu çok basit bir şekilde çözebilirsiniz - sadece davranışınızı değiştirin ve erkeklerin o kadar çok nefret ettiği şeyleri kullanın. Böyle basit önerileri takip edebilirsiniz.

İlk günden itibaren 1. kırmaya karar, sen meşhur ve tereddütlü kişi olduğunuzu aşılamak istiyoruz. diyaloglar standart ifadesini sunmalıdır: "Ben (senin için sırık, hamamböceği şanssız, kalın eski) kadar aptal değilim." Malzeme refah, yaşam alanı, yemek pişirme becerileri, doğruluk - hepsi özensiz durumun ve vurgu eksikliği oldu.

"Beni seviyor musun?", "Ve sen gerçek beni sevdiğin zaman?", "Sen çok beni sev, ya da değil mi?":

2. standart sorulardan sıkılmış. Herkes bir iki hafta sonra sıkılır.

3. Çocuklar da günlük olarak bulunmalıdır. Ve kız düğünde ısrarcı olmalı ve üreme üzerinde çalışmalıdır. Eğitim, öğretim, çocuk odası, okul ve yavruların geleceği - benzer bir tema, özellikle de birlikte yaşamak istemiyorsanız, insanları karıştırıyor.

4. Geçmiş ilişkileri hatırla. Karşılaştırmaları samimi bir şekilde yapın.

5. Sorunlar - Bu da günlük konuşmalarda bulunması gereken can sıkıcı bir konudur. Burada derste böyle konular başlıyor: giymek için hiçbir şey ve sivilce, selülit ve miyopi ve diş çürümesi barış içinde yaşanmasına izin vermiyor, fiyatlar yükseliyor ve hepsi berbat.

İlişkinizi en kısa sürede yasallaştırmak isterseniz, bu listede yapmamamız gereken bir takım şeyler ve eylemler olarak kullanabilirsiniz. 



Geveze Sohbet Trsohbet Kelebek sohbet Mevsim Sohbet Metin Sohbet

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)